Monday, November 30, 2009

Supa crema de linte



Ingrediente 

-1 cana linte
-1 ceapa mare
-1 ardel rosu
-1 ardel galben
-1 ardel verde
-1 lamaie mare
-condimente : sare,piper,7 spices,boia iute,un vf cutit scortisoara
-.

-se pune ceapa la calit,adaugam si ardeii taiati cuburi


-dupa ce se inmoaie,adaugam o cana de linte ,spalata si turnam supa (sau apa) si lasam la fiert ,cca 20 min


-a fiert foarte repede,chiar s-a sfaramat ....fara sa o fi tinut la inmuiat in apa cateva ore

-cum lintea a supt toata apa,am mai adaugat 2 cani de apa ,dupa ce a fiert cateva minute ,am bagat stickul si a iesit o supa crema gustoasa
-dupa ce se va raci ,supa se va intari foarte tare ,aproape ca statea lingura in picioare in mijlocul oalei
-DECI : ATENTIE --;cand pasam lintea cu legumele,supa sa fie cat mai lichida,curgatoare,cand se va raci se va intari nesupus de mult,se va ingrosa vazand cu ochii
-eu am fost nevoita sa mai pun apa si sa-i dau un fiert

-am potrivit gustul,am stors zeama de la o lamaie si am mai dau un mic clocot
-foarte buna ,fff hranitoare si satzoasa !!!!!

Pofta buna !!!!!!!!

5 comments:

  1. am s-o incerc si eu, arata bine si imi si imaginez aromele :)

    ReplyDelete
  2. E foarte usor de facut,e prima oara cand am prepar o mancare cu linte si sunt fff multumita,mai ales de gust
    Ai grija,se va ingrosa la racit ,asa ca las-o mai lichida de la inceput decat sa adaugi apa mai tarziu
    Bafta !!!

    ReplyDelete
  3. Acum o incerc si eu...sper sa iasa bunaaaa

    ReplyDelete
  4. Pofta buna !
    Sa nu uiti de ce-am scris mai sus,sa o lasi un pic mai lichida de la inceput ca se va ingrosa

    ReplyDelete
  5. de senzatie :)

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews