Thursday, November 12, 2009

Salata Tabouleh



Ingrediente 

-o legatura mare de patrunjel
-rosii
-ceapa
-menta verde
-sucul de la 1 lamaie mare
-ulei de masline
-sare,piper
.
-este o reteta libaneza ,am modificat reteta ,am scos burgulul (grau ,fiert si uscat) ,deoarece este nepermis in regimul Montignac
-nu-mi imaginam cum va iesi salata fara acest grau, dar a iesit fff delicioasa si chiar nu am simtit diferenta
-o recomand din inima

-am taiat marunt ceapa,rosiile,menta si patrunjelul


-am amestecat ,am adaugat sucul de la o lamaie mare,uleiul de masline,sare ,piper
-nu pot sa descriu in cuvinte ce gust extraordinar are



2 comments:

  1. Buna,
    Am postat si eu reteta de tabouleh, dar cu bulgur.
    Nu cunosc inca principiile dietei Montignac, dar as vrea sa invat cum sa gatesc conform cu acestea.

    ReplyDelete
  2. Buna , am scos bulgur-ul din reteta deoarece are un indice glicemic ridicat si trebuie evitat

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews