Wednesday, October 21, 2009

Tarta cu mere



Ingrediente 

-4 oua
-4 lg. fructoza
-2-3 lg. ulei
-6 lg. cu varf nuca macinata
-2 lg. mai rase faina (1 lingura faina integrala+1 lingura tarate)
-7-8 mere 
-scortisoara
.
-se unge o tava cu unt (fundul si peretii) , se aseaza frumos merele ,se presoara deasupra 2 linguri fructoza, scortisoara si o bucatica de unt(eu am dat prin razatoare).
-se adauga 5-6 linguri de apa si de la cuptor,180 C ,pana se inmoaie merele

-scoatem tava si o lasam la racit

-cat sta la racit,se va face blatul
-se separa galbenusurile de albusuri
-galbenusurile le frecam cu 2 linguri fructoza
-albusurile le batem spuma
-le ''impreunam'' ,adaugam nuca macinata si faina

-se toarna peste mere si imediat se da la cuptor

-merele trebuie sa fie acoperite
-compozitia iese mai lichida , asa ca nu va speriati

-am tinut tarta la 180 C timp de 20 min ,se verifica cu scobitoarea daca e coapta


-dupa ce s-a racorit un pic,am pus o farfurie mare de tort in cap si am intors tarta

-foarte buna,se executa foarte repede, se consuma si calda si rece, se poate consuma fara grija in F1



Sursa : Sheng (culinar)

4 comments:

  1. Reteta este excelenta! Tocmai am incercat-o :) Multumesc si cu siguranta voi incerca si alte retete de pe site

    ReplyDelete
  2. Tocmai am incercat reteta...a iesit excelent. Felicitari si multumesc! Cu siguranta voi mai incerca si alte retete de pe site

    ReplyDelete
  3. Buna Gabriela, ma bucur ca ai preparat tarta si a iesit pe gustul tau ! Cu siguranta te vor incanta si celelalte retete de pe site, multumesc ca ma urmaresti,te pup !

    ReplyDelete
  4. E geniala aceasta reteta, am facut-o de nenumarate ori, multumesc mult! De fapt am tras cu ochiul la mai multe retete si astept sa vii cu noi propuneri. Imi place f. mult blog-ul tau, ar fi pacat sa nu-l dezvolti. :)

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews