Saturday, October 10, 2009

Ciorba de legume si perisoare




Ingrediente

-4 tije de telina
-1 ardei gras rosu,1 verde,1 galben
-2 ceape,
-1 dovlecel,
-1 piept de pui(eu am carne de vita tocata)
-1 ou
-3 rosii
-cateva linguri bulion
-1/2 litru bors,
-1 legatura de leustean
-sare, piper, cimbru,
-ulei


.
-se caleste 1 ceapa,apoi se adauga peste carnea tocata + oul+condimente

-nu se pune faina,orez sau altceva,compozitia se va lega,se vor face bile
-compozitia va fi fffffff moale,dar in contact cu apa fierbinte,se vor intari

-le-am pus incet in apa,au tras cateva clocote si nu s-au desfacut,au ramas perfect rotunde
-se vor scoate din apa,se lasa la scurs

-se vor taia legumele

-se pun la calit cu un pic de ulei intr-o oala ,in care se va face corba

-se stinge cu apa,apoi se adauga perisoarele si se vor fierbe cam 20 min,dupa care se va adauga borsul acru
-se va adauga 3 rosii decojite
-adaugam si bulionul


-dupa ce potrivim gustul,inchidem focul si punem patrunjel sau leusteanul tocat pe deasupra si lasam la odihnit


-am servit cu smantana light,uoaaaa ce bun a fost,m-a uns la suflet



Recipe by :ce.gatesc.eu

5 comments:

  1. trebuie sa fie foarte gustoasa! Ma bucur enorm ca am descoperit blogul tau. Am tinut Monti si acum vreau sa ma apuc din nou. Am si eu cateva retete monti pe blog. Retetele tale sigur o sa-mi dea un impuls bun, pt ca sunt grozave.Iti multumesc si te felicit!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult alinutzika pt ca mi-ai vizitat blogul si ti-au placut retetele (m-am inspirat de pe culinar ce-i drept) :)
    Am tinut Monti cu vreo 2-3 ani in urma si a fost WOW ,dupa 2 sarcini am luat o pauza si acum m-am reapucat sa mananc sanatos .
    Am sa te vizitez sa ma inspir si de la tine
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  3. Am facut si eu ciorba si a iesit foarte buna. Nu scria cand trebuie pusa telina, asa ca am pus-o cu legumele, la calit. Mai astept sa mai publici si alte retete pentru F1 si, daca poti, scrie si felul retetei (lipidica, glucidica etc). Multumesc inca o data. Spor!

    ReplyDelete
  4. Am facut in seara asta ciorba si a iesit foarte buna. Nu scria cand se pune telina, asa ca am pus-o la calit, cu legumele. Te rog sa mai pui retete pt F1 si, daca poti, si ce fel de masa e (glucidica, lipidica etc). Pup si mult spor!

    ReplyDelete
  5. AI procedat bine cu telina , retete noi voi pune de saptamana viitoare ,momentan sunt in vacanta , iar masa este lipidica deoarece contine carne .
    Te pup si bafta !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews