Thursday, August 27, 2009

Pui cu legume si sos de soia



Ingrediente (1 portie)


-150 gr piept de pui
-1/4 ardei rosu
-1/4 -II- verde
-1/4 -II- galben
-cateva pastai
-1 ceapa potrivita
-2-3 linguri sos de soia
.
-se pune carnea taiata suvite la calit in ulei de masline

 
-dupa ce s-a calit un pic,se adauga legumele taiate suvite si se pune un strop de apa ,lasandu-le 2-3 min pe foc la calit


-la sfarsit se va pune sosul de soia si se va da gustul dorit
-foarte gustoasa,rapida ,sanatoasa si ffffffff putine calorii


2 comments:

  1. Buna seara! Eram in "trecere" pe aici pe la delicioasele retete si mi-a atras atentia reteta asta. La fel o faceam si eu, pana cand am avut ocazia sa vad un chinez pregatind ceva asemanator. Deosebirea este ca, ei oparesc(2-3 minute in apa clocotita apoi scoase si strecurate) prima data legumele apoi le pun peste carne.Odata puse peste carne se mai lasa cateva minute(4-5) pe foc si gata.Legumele isi pastreaza foarte fain culoare si sunt numai bune de mancat, nici prea tari da' nici fleasca:)Eu am incercat si de atunci numai asa fac. Toate cele bune! Cu bine!

    ReplyDelete
  2. Buna Albert si multumesc pentru vizita :)
    Ai dreptate in ceea ce ai scris,am vazut la tv si chiar la un restaurant thailandez de aici cum le prepara in wok fff rapid ,eu am incercat o varianta mai simpla si -mi plac legumele un pic mai fierte ,dar nici fleasca
    Fiecare le poate tine pe foc dupa placul inimii
    O zi buna !!!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews