Friday, August 28, 2009

Chiftele la cuptor

Ingrediente :
-1 piept de pui
-1 vanata
-5 ardei grasi medii
-2 cepe
-verdeata

.
-se coace vanata ,se curata,clateste si lasa la scurs
-taiem ardeii si-i dam la blender

-maruntim bine de tot vanata racita si scursa de apa

-taiem ceapa foarte marunt

-turnam ardeii dati la blender peste ceapa si vanata tocata

-compozitia ffind foarte apoasa,am pus intr-un tifon ,am evitat sa pun faina

-adaugam carnea tocata ,verdeata si condimente

-formam chiftelute si le asezam intr-o tava,acoperita cu hartie de copt si dam la cuptor ,25-30 min,la 200 C,se mai intorc din cand in cand

-am servit cu sos de iaurt si salata

.

Sursa : Edi (culinar)

1 comment:

  1. tare mai imi plac cum arata astea o sa incer si eu,poate putin diferit.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews