Friday, August 28, 2009

Checulet rapid in cana



Ingrediente (pentru 2 cani) 

-2 lg rase tarate (14 gr)
-2 lg rase faina integrala de grau (30 gr)
-4 lg rase fructoza (22 gr)
-1 lg.rasa cacao (12 gr)
-1 lgt praf de copt
-1 ou intreg
-3 lg lapte monti
-3 lg ulei de floarea soarelui
-1/2 fiola rom dr Oetker*
.

- se amesteca faina, taratele, fructoza si praful de copt,se adauga oul, laptele si uleiul

-se imparte compozitia in 2 cani,sa fie inalte,checuletul va creste foarte tare

-se pun canile pe rand in cuptorul cu microunde,timp de 2 minute,NU MAI MULT ,daca nu ,va iesi checuletul foarte tare si un pic ars

-am pregatit asa zisa crema de ciocolata dietetica,am topit ciocolata amaruie (81% cacao) +2 lingurite frisca lichida,continut scazut de grasimi

-am bagat la microunde 1 min,am scos si verificat ,mare grija sa nu se arda !!
-mi-a iesit foarte fina si cremoasa


-se taie ''felii'' checuleturile noastre si se ung cu crema de ciocolata

-nu-mi vine sa cred cat sunt de bune

.



-sursa : 2heng (culinar-retete Montignac)

7 comments:

  1. Acum am vazut cine esti! :D Imi amintesc ca ti-am laudat poza cu checuletul in cana pe Culinar.ro! ;) Atunci am simtit ca ai avea stofa de bloger, dar nu stiam ca ai un blog! ;))
    Trebuia sa spui, pentru a te aseza in lista Monti! :D Uneori mai verific pe net daca sunt bloguri noi pe Monti, dar vad ca pe tine te-am ratat! Te pun acum!

    Succes! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ! Ai si tu un blog? Pot primi acces la el?
      Multumesc.
      Monica

      Delete
  2. Buna !
    Wow,ce vorbe frumoase am primit de la tine,multumesc mult,fara voi,fetele care tin Monti ,nu as fi facut acest blog.
    Am putine retete si sper sa le inmultesc treptat
    Oricum checuletul asta m-a dat pe spate ,e mai bun decat originalul ;)
    Pup !

    ReplyDelete
  3. Salut! am incercat adineauri reteta asta si uitandu-ma prin geamult cuptorului cu microunde, am vazut ca dupa aprox. un minut, a scazut compozitia la jumatate (s-a desumflat). Sa fie oare din cauza ca am folosit tarate de ovaz in loc de grau?
    Multumesc.

    ReplyDelete
  4. Buna, imi pare tare rau ca ti s-a desumflat checuletul ,ooofff mie nu mi s-a intamplat . L-am incercat si cu tarate de ovaz si a fost ok,deci nu asta ar fi motivul esecului.
    Cand era umflat,trebuia scos !
    Normal ar fi sa il coci la 700 W , tu la ce treapta l-ai copt?
    Nu te descuraja, capul sus !

    ReplyDelete
  5. Oh, wow! Cu reteta asta m-ai dat pe spate! :O
    Din pacate mai trebuie sa astept pana la executarea ei pt ca alaptez si bebelusa e tare sensibila la cacao :(

    ReplyDelete
  6. Felicitari pentru ca ai ales sa iti alaptezi bebelusha ,sa fie sanatoasa si sa-ti traiasca ! Iar reteta asta de checulet te va astepta , sunt multe alte retete pe blog fara cacao sau cioco daca vrei sa le incerci. Ma gandeam ca o varianta ar putea fi sa inlocuiesti cacao cu pudra de roscove.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews