Saturday, October 10, 2009

Praz cu masline



Ingrediente 

-700 gr. praz
-10 masline mari fara sambure
-2-3 linguri ulei masline
-suc de rosii (fara zahar)
-tarhon, sare, piper sau alte mirodenii
.
-am folosit jumatatea din cantitatea de mai jos

-se curata prazul, apoi se taie in rondele de 1-2 cm. (partea alba)
-se caleste acoperit cu capac in putin ulei pana se inmoaie putin

-se adauga maslinele taiate, sucul de rosii si condimentele
-se lasa sa fiarba acoperit pana ce s-a fiert prazul

-se face foarte rapid,e gustos si dietetic

.
Recipe by : Sheng (culinar)
























3 comments:

  1. He, he! ;)) Acum vad si realizez: ti-am laudat pe Culinar.ro mai multe poze! Chiar era pacat sa nu le aduni pe un blog!
    PS: Te-am trecut deja in lista Monti, da nu inteleg de ce nu te afiseaza... cand deschid lista te vad, dar pe blogul meu inca nu apari... ciudat... voi lucra la problema si rezolv! ;)

    ReplyDelete
  2. acum am incercat si reteta asta...a iesit super!!!!la fel ca si supa de linte:D

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews