Friday, September 25, 2009

Mancarica cu naut


Ingrediente 


-150 gr boabe naut
-1 ceapa
-2 rosii mari
-ardei rosu ,verde si galben
-2 lingurite menta
-patrunjel
-sare, piper negru si rosu
.
-eu am avut naut direct din cutie
-daca e crud,se pune cu o zi inainte in apa si tine peste noapte,in acest timp se va umfla
-a doua zi, se spala bine in sita, la apa curgatoare
-se pune la fiert si se arunca apa de 3-4 ori inainte sa inceapa sa fiarba, adica dupa ce a strans multa spuma deasupra
-intr-o tigaie se aureste ceapa in putin ulei
-se adauga rosiile (fara coaja) taiate cubulete mici, se mai pune putina apa ca sa fiarba

-se pune sare
-dupa ce au fiert putin, se adauga ardeii taiati cubulete

  -nautul pregatit ca mai sus si apa ca sa fiarba si nautul

-se fierbe cca 50 min
-se pune menta, piperul si patrunjelul taiat fin
-se inchide focul si se lasa cateva minute

MINUNAT !!!
.
.
.
Sursa :Sheng (culinar)






4 comments:

  1. Arata super.Cum ti-am mai zis azi va fi aceasta mancarika si pe masa mea ;).
    Multumesc Alina :* <3

    ReplyDelete
  2. Any,imi pare bine ca vei incerca mancarica de naut,este una din preferatele mele.Sigur va fi si pe gustul tau
    Pofta buna !

    ReplyDelete
  3. Delicioasa.... azi am avut in meniu aceasta mancarica.
    Multumesc pt idee.
    Puuup

    ReplyDelete
  4. Maryam,ma bucur ca ti-a placut mancarica.Eu o fac o data pe saptamana,imi place prea mult
    Te pup !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews