Friday, October 30, 2009

Pui crocant



Ingrediente 
-800 g piept de pui 
-3 oua
-80 g tarate de grau
-piper si chili cu sare
.
-puiul l-am taiat fasii, l-am sarat si condimentat
-cele 3 oua le-am batut cu putin piper si chili


-am trecut fasiile de pui prin tarate (in acest caz sunt preferabile tarate mai mari) si le-am asezat direct in tava cuptorului
-le-am lasat in cuptor (preincalzit) timp de 40-45 de minute, la foc potrivit primele 20 minute,
-iar restul timpului la foc minim
-au iesit fragede in interior si mai crocante doar la exterior

-foarte gustoase ,alaturi am avut piure de naut

.
Sursa : Nik26 iti multumesc mult pentru reteta

1 comment:

  1. Vad ca le-ai incercat si ma bucur daca ti-au placut! :) F. frumoase pozele! ;) Cu mult mai reusite decat ale mele!
    [In general, la partea de text nu e nevoie sa fie totul ca la sursa... :) Cred ca ar fi mai util sa povestesti exact ce ai facut tu - cantitati, timp, metoda... daca ai facut modificari in reteta preluata din X loc etc. ;) ]

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews