Monday, October 26, 2009

Quiche cu ceapa si carne




Aluat 

-125 gr. faina integrala
-125 gr tarate
-125 gr. unt moale
-4 lg. apa
-putina sare

Umplutura 

-ceapa multa
-piept de pui pe gratar sau carne tocata
-cascaval sau branza (optional)

Topping 

-4 oua
-4 linguri smantana


.
-am cantarit faina si taratea

-am adaugat untul topit,sarea si apa
-cu greu mi-e iesit un botz de aluat :D
-credeam ca n-o sa se lege ,dar a fost k pana la sfarsit


-se imbraca o tava (nu mi-a ajuns si pe margini ),apasand usor ,apoi se da la frigider,timp de 30 minute
-se scoate si se inteapa cu furculita in cateva locuri si se baga la cuptorul incalzit deja cca. 8-10 minute

-intre timp am calit ceapa,pana devine usor moale,la sfarsit se adauga sare si piper

-peste aluatul scos din cuptor se pune ceapa

-pieptul de pui facut pe gratar (sau carne tocata) si taiat fasii

-am ras un pic de branza de capra

-am pregatit ouale si smantana

-am turnat peste tarta,mi s-a parut lichida,nu stiam ce o sa iasa ,dar a fost SUPER

-am bagat la cuptor 30 min / 180 C

-foarte buna
-se poate consuma fara grija in faza I

.
Sursa : Sheng (culinar)

6 comments:

  1. Am revenit cu un Cadou! ;)
    Sa intri pe http://nik26-nik26.blogspot.com/2009/10/cadou-de-la-tanti-jeni.html sa il ridici! :)

    ReplyDelete
  2. Wow,primul cadou !
    Sunt super happy,mersi mult ca te-ai gandit si la mine !!!!!!

    ReplyDelete
  3. Super super toate retetele.Sunt si delicioase.Aproape pe toate le-am facut si eu.Cu ajutorul tau am reusit sa scap de 5 kg.La cat mai multe retete !!!

    ReplyDelete
  4. Eheee anonimule,felicitari pentru kg scapate
    Ma bucur ca ti-am fost de folos si sper sa gatesti in continuare mancare Monti

    ReplyDelete
  5. dar de ce e pt faza 1? ca stiu ca in faza 1 nu avem voie faina + grasime ( cascaval,grasimea de la carne etc) ? te rog frumos daca ai putea sa ma lamuresti :P

    ReplyDelete
  6. Buna, faina Montignac (faina integrala +tarate , cantitati egale in grame ) are IG 35 ,astfel aluatul poate fi consumat cu grasimi (oua,carne,smantana etc ) . Daca vrei sa folosesti NUMAI faina integrala (fara tarate) in F1 ,atunci NU ai voie sa o mananci cu grasimi , ci numai la mese glucidice (fara grasimi : salate,legume,lactate 0% ,gem fara zahar etc ) .
    Sper ca te-am lamurit ,daca mai ai intrebari, tot aici ma gasesti,bafta !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews