Saturday, November 7, 2009

Drob de pui cu ciuperci




Ingrediente 

-1 caserola de ficatei pui
-1 cutie ciuperci
-1 legatura marar
-1 legatura patrunjel
-2 cepe mari
-3-4 oua
-condimente (sare,piper...)
.

-am calit ceapa cu 1 lingura ulei masline,am adaugat ficateii

-dupa 5 min am adaugat si ciupercile ,am mai lasat cate minute pe foc pana cand n-a mai iesit sange din ficatei

-am dat la racit,am bagat blenderul,am facut compozitia pasta ,apoi am adaugat verdeata si condimente

-am adaugat si ouale batute cu un praf de sare

-am uns o tava de chec cu un pic de unt ,am turnat compozitia si am dat la cuptor,a stat cam 50 min la 180 C
-foarte gustos,mi-a placut la nebunie cum se simtea gustul de ficatei cu marar



2 comments:

  1. Super reteta.As vrea totusi sa te intreb daca e conforma si cu F1.Parca ficat nu prea e voie - sau a mai revenit si a dat unda verde?Multumesc si felicitari pt. toate -absolut toate retetele - esti minunata si de un real ajutor.

    ReplyDelete
  2. Buna Mariana , ma bucur ca-mi urmaresti blogul si adoptat acest de viata Montignac.
    Este ok si pentru F1 . Sunt sigura ca nu-l consumi aproape zilnic ,e ok daca il mananci rar .
    Pe acest site sunt intrebari si raspunsuri despre Montignac .
    http://doi4montignac.blogspot.de/
    Raspunsul tau se afla la intrebarea 90.

    ntrebarea nr.90:Va rog sa-mi spuneti daca se poate manca ficat de pui sau porc la mesele lipidice in timpul fazei 1 ?
    Raspuns: da, puteti manca ficat.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews