Monday, November 23, 2009

Musaca




Ingrediente 

-4 vinete mari
-400 gr carne tocata
-1 ceapa mareeeeee
-6 rosii
-3 ardei grasi mari
-patrunjel, busuioc
-sare, piper
-un pic de cascaval sau mozarella
.
-se taie vinetele rondele , se sareaza si se lasa 20min, se spala si se sterg de apa

-sa fie o varianta mai light,le-am copt pe gratar si au iesit EXCELENTE

-intre timp ,am calit ceapa,apoi am adaugat carnea tocata (vita)

-se adauga apa ,cat sa desfaca carnea si 2-3 linguri sos de rosii ,se fierb la mic ,se adauga patrunjelul,la sfarsit ,se da gust,se pune sare etc

-mi-au placut vinetele si nu ma puteam opri din gustat

-am uns un vas cu un strat subtire de unt,apoi am adaugat un strat vinete ,rosii,ardei si ceapa

-am adaugat carnea
-urmeaza alt strat ,rosiile le-am pus ultimele

-am dat la cuptor si dupa vreo 20 min mi-am adus aminte ca am o bucatica de mozarella light in frigider ,am scos tava si am ras pe deasupra "bila" deasupra

-am bagat inapoi tava in cuptor si .... am uitat de ea :(  asa brozata cum a iesit,gustul a fost extraordinar

-cea mai buna musaca de vinete




.
Sursa :RalucaM (culinar.ro)






5 comments:

  1. Arata foarte bine.O incerc si eu acum...

    ReplyDelete
  2. Oare ar merge si un start de dovlecei? :-?

    ReplyDelete
  3. Delia, e foarte gustos si cu dovlecei, poti sa-i tai pe lung sa nu ai mult de lucru si poti alterna cu un rand vinete, un rand dovlecei , va iesi iamy iamy !
    Succes si sa-mi scrii cum ti-a iesit.
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. A fost super gustoasa muscaua! Am sa mai repet reteta mai ales ca au mancat si ceilalti din familie.
    Am folosit si dovlecei in loc de clasicii cartofi, alternand cu vinete si a iesit foarte buna. Si eu fac de obicei vinetele pe gratarul electric, dar dovleceii i-am prajit intr-un pic de ulei de masline pana s-au inmuiat.

    ReplyDelete
  5. Imi pare bine ca ai prins curaj sa incerci tot mai multe retete de pe blog .
    Sa va fie de bine si te astept sa-mi mai scrii.
    Te pup !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews