Friday, November 27, 2009

Wasa Montignac F2



Ingrediente 

-1+1/2 cani faina integrala ( (250ml/cana))
-1+1/2 cani taratze
-1 cana de apa
-1/2 linguritze sare
-1 cub drojdie proaspata (25g)

.
-se amesteca toate ingredientele
-se intinde aluatul cat de subtire vrem sa iasa "feliile"
-am taiat cu un pahar forme rotunde,am mutat in tava si am intepat cu furculita

-se pun la copt ,15 min la foc moderat
-am papat cu telemea ,legume,masline



Pentru o Wasa F1  se masoara taratea cu faina integrala in cantitati egale in grame .
.
.
Sursa :Boni (culinar.ro)

8 comments:

  1. ce prezentare frumoasa! painica Wassa e o bunatate.
    La multi ani!

    ReplyDelete
  2. salutare
    am revenit sa incerc si wasa..si mi-a iesit foarte buna...data viitoare cred ca am sa adaug si un pic de busuioc,oregano...super bune
    mersic

    ReplyDelete
  3. Anonim,ma bucur ca ti-a placut
    Data viitoare sigur voi incerca si eu cu ceva extra,fie susan,oregano sau busuioc

    ReplyDelete
  4. Am facut si eu acum, ff bune! Merci de reteta! (helbi)

    ReplyDelete
  5. super.le-am facut si eu acum. e ok daca le mananc cu hamburgherii de vita de la retetele cu carne?stiu ca sunt din faina conforma, insa tot mi-e teama :)

    ReplyDelete
  6. E ok , le poti manca linistita , dar daca vrei sa mananci cu hamburgerii de vita,iti recomand chifle cu gluten ,o bunatate

    http://alinaretetedietetice.blogspot.de/2013/09/paine-conforma-cu-gluten.html

    ReplyDelete
  7. Nu ar trebui sa consideram faina si taratea la gramaj? Volumetric vom pune mai putina tarate, nu?

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews