Monday, January 4, 2010

Pizza pe blat de parmezan



Ingrediente 

-parmezan
-mozarella
-felii de rosii taiate subtiri
-oregano ,ierburi pentru pizza
.
-pe o hartie de copt,am trasat cercuri si le-am umplut cu parmezan

-dupa ce am umplut cercurile,am presarat oregano + ierburi uscate pentru pizza

-se da la cuptorul incins,timp de 5 minute !!!! pana capata o culoare aurie

-se adauga mozarella si felii de rosii subtiri (eu am preferat chilli rosu) ,se mai presoara putin oregano
-se mai da la cuptor pana se topeste mozarella

-foarte crocante pe margini,usor moi pe mijloc,un gust extraordinar



.
.
.
Sursa : Sheng (culinar.ro)





3 comments:

  1. f ingenioasa ideea! Ai niste retete f apetisante si sanatoase. felicitari!

    ReplyDelete
  2. Foarte apetisant!
    ai un premiu la mine :) va urma si o leapsa in curand :P

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews