Sunday, December 6, 2009

Hummus Montignac



Ingrediente :

1 conserva naut (sau 1 cana naut si se pune in apa cu o seara inainte,apoi fiert)
3 lingurite tahina
4 linguri ulei de masline
2 catei usturoi (optional)
zeama de la 1/2 lamaie
sare
apa (ajuta la subtiat)


Am pus nautul in robot,am adaugat zeama de lamaie , iar treptat se adauga si celelalte ingrediente .


Am mutat hummus-ul intr-un vas mai mare ,dupa care i-am dat consistenta si gustul dorit .




Se serveste cu lipie arabeasca sau legume .

.
.
.
Sursa : Sheng (culinar.ro)



4 comments:

  1. F. bun. Merci de reteta. (helbi)

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca ti-ai luat inima in dinti si ai preparat humussul :) Sa va fie de bine !

    ReplyDelete
  3. Felicitari pentru blog si multumim pentru toate informatiile,vreau si eu sa incep dieta si imi esti de un real ajutor,oricum ce faci tu aici se numeste arta nu gatit;;))!

    ReplyDelete
  4. Draga Olimpia ,multumesc pentru laude si ma bucur tare mult ca -mi urmaresti blogul . Ai inceput sa tii Monti ?

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews