Wednesday, January 13, 2010

Saratele Monti




Ingrediente 

-1 cana jumatate de faina integrala
-1 cana jumatate de tarate
-350 g telemea
-1 ou
-180 g unt
-chimen
-sare (doar daca telemeaua nu e sarata)
-jumatate de cana kefir (cana de 250 ml)
-1 ou (pt uns)
.
.
-am amestecat branza,untul ,kefirul,chimenul si sarea

-am turnat peste faina + tarate

-am invelit cu o folie si dat la rece 1-2 ore

-se scoate,se intinde pe masa,eu am uns cu putin ulei,ca se prindea si de masa si de sucitor ,apoi am taiat forme
-recomand sa fie intinsa foaia cat mai subtire,asa vor iesi mai crocante
-am pus in tava ,se poate unge cu ou si presura chimen sau mac deasupra

-am dat la foc normal,timp de 20-25 min
-minunateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-sunt ok si pentru faza I ,dar mai rar
-se pot manca dupa o masa lipidica
.
.
.
.
.
.Sursa : Antzuka (culinar.ro)

3 comments:

  1. Ce bine arata!
    Trebuie s-o incerc si eu.

    Dar spunemi kefir este cumva chimen?
    Pe curand.

    ReplyDelete
  2. Buna Daniela,saratelele sunt minunate,nu se simte taratea si sunt bune cand avem chef de rantait ceva,dar sa nu ingrase
    KEFIRUL este lapte acru + apa ,se gaseste si in Romania ,langa raionul cu lactate.
    Daca nu ,poti folosi smantana si adaugi apa

    ReplyDelete
  3. Faina integrala si taratele sunt in cantitati egale la volum, e ok?

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews