Saturday, June 26, 2010

Hamburgeri de vita



Ingrediente 


-500 gr carne de vita
-1 lingura mustar ( fara zahar !!!!!!)
-1 lingura sos rosii pasate (fara zahar !!!!!)
-1 ceapa (tocata marunt)
-1 lingura oregano (uscat)
-fulgi chili
-sare ,piper
+
-mozarella
-salata verde
-ceapa
-castraveti murati
-rosii
-etc
.
-se amesteca ingredientele de mai sus (carne tocata,mustar,sos rosii,chili,oregano,ceapa tocata ,sare,piper) intr-un bol
-se formeaza chifle si se tin cca 1 ora la frigider sau mai mult

-se prajesc hamburgerii pe gratarul incins
-dupa ce i-am intors pe partea cealalta,am adaugat un pic de mozarella si am lasat sa se topeasca
-au iesit MINUNATI
-se servesc cu multa salata,castraveti murati,mustar,rosii,ceapa etc


4 comments:

  1. mustar fara zahar? exista asa ceva? ce marca si de unde il cumperti,te rog frumos. Multumesc

    ReplyDelete
  2. Am gasit in Aldi (specific ca nu locuiesc momentan in Romania) .

    ReplyDelete
  3. hmmmm, asa da, ma miram eu sa avem noi aici mustar fara zahar :( Multumesc pt raspuns, noi in ro nu avem fara zahar :((

    ReplyDelete
  4. Mustarul Dijon este fara zahar

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews