Saturday, March 20, 2010

Piure de naut



Ingrediente 

-naut
-unt
-sare
-piper alb

.
-este un piure MINUNAT ,se prepara exact ca piure-ul de cartofi
-se fierb boabele de naut (se lasa la inmuiat cu o seara inainte sau se pot cumpara gata fierte la cutie)

-am scurs de apa (am pastrat jumatate de canita apa in care au fiert) am bagat la blender ,am adaugat sare,unt si piper alb

-a iesit minunat ,cu cat e mai fierbinte piure-ul cu atat mi s-a parut mai gustos
-merge perfect la un gratar de pui sau friptura si muraturi

-este cel mai gustos piure mancat vreodata

2 comments:

  1. Arata cu adevarat delicios..Oricum eu sunt moarta dupa naut si tot ce tine de el..hummus, chiftelute vegetale, mancarurile indiene gen chaana dal etc..

    ReplyDelete
  2. Daca iti place nautul ,atunci sigur te vei indragosti pe loc de acest minunat piure
    Incearca si sigur nu vei regreta ...
    Si mie imi place nautul si sunt in cautare de retete noi :)

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews