Wednesday, April 21, 2010

Quiche cu ciuperci


Aluat 


-125 gr. faina integrala
-125 gr tarate
-125 gr. unt moale
-4 lg. apa
-putina sare

Umplutura 

-500 g ciuperci proaspete
-2 oua intregi
-2 linguri smantana
-ceapa
-verdeata (marar +patrunjel)
-cascaval ras (optional)
.
:)
-am preparat aluatul exact ca aici si dat la rece 30 minute
-am calit ceapa cu o lingura de ulei si am adaugat ciupercile curatate si tocate
-nu se mai adauga apa

-dupa ce scad,dam gust ,adaugam verdeata si inchidem focul

-turnam umplutura peste aluat ,apoi varsam ouale batute cu smantana (eu am subtiat-o cu un pic de apa)

-se presoara cascaval ras si se da 20 min la foc mediu

-nu pot sa descriu ce bine miroasea in bucatarie :)

-ffffffffffff gustoasa
-perfecta pentru toata lumea




.
.
Sursa : culinar.ro

6 comments:

  1. Super reteta! Pare foarte gutoasa si arata bine! Multumesc

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult Ally
    Este intr-adevar ffff gustoasa si rapida.
    Daca persoanele care nu mananca ciuperci o vor gusta,sigut vor deveni mari fani a acestei retete

    ReplyDelete
  3. Am facut reteta ta si a iesit f f buna. A avut succes la toata familia.
    E minunat blogul tau, iar retetele sunt foarte simple, gustoase si montignac :)
    Am devenit fanul tau dupa ce am facut tort rapid cu nuci si ciocolata.
    Sa nu te opresti din pus retete pentru ca suntem multi care ne bucuram de ele.

    ReplyDelete
  4. Am facut reteta ta si a iesit f f buna. A avut succes la toata familia.
    E minunat blogul tau, iar retetele sunt foarte simple, gustoase si montignac :)
    Am devenit fanul tau dupa ce am facut tort rapid cu nuci si ciocolata.
    Sa nu te opresti din pus retete pentru ca suntem multi care ne bucuram de ele.

    ReplyDelete
  5. Raissa , ma bucur sa citesc aceste randuri de la tine si-mi creste inima de bucurie cand vad ca esti multumita si-ti plac retetele .
    Multa bafta in continuare !

    ReplyDelete
  6. Multumin Alina pentru retetele tale minunate!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews