Monday, March 22, 2010

Tort pufos Montignac




Blatul 

-4 oua mari
-120 gr. fructoza
-40 gr. cacao
-arome

Crema 

-250 gr. branza Philadelfia sau Mascarpone
-80 gr. fructoza
-300 gr. frisca batuta
-esenta de vanilie sau coaja rasa de lamaie
.
-galbenusurile se freaca cu fructoza,se adauga cacao si la sfarsit albusurile spuma

-se rastoarna compozitia in tava pe hartie de copt
-se tine in cuptor foarte putin cca 10 minute
-se lasa la racit si se taie blatul in 3 fasii

-branza am tinut-o la scurs sa iasa tot zerul din ea

-am frecat-o cu fructoza si coaja multa de lamaie

-se bate frisca lichida,se imparte in 2
-jumatate se va amesteca cu crema de sus ,iar cu jumatate se va acoperi tortuletul

-este o reteta minunata si intr-adevar un tort foarte pufos si aromat !!!!!
.
:)



Sursa : Sheng (culinar.ro)

10 comments:

  1. Arata superr tortul asta si daca mai e si pentru dieta..
    Dar eu nu-s f. lamurita cu fructoza asta..e sanatoasa sau nu?:-/
    Pupic!

    ReplyDelete
  2. Despre fructoza sunt numeroase opinii pro si contra
    Oricum nu este indicat sa o consumam in cantitati mari si des
    Daca vrei ,te poti orienta spre alti indulcitori naturali

    ReplyDelete
  3. este un tort delicios! l-am facut si eu de curand, e foarte bun :)

    ReplyDelete
  4. Intr-adevar este minunat ,atat de simplu ,rapid si gustos
    AM servit-o pe sora cu o felie de tort si nici acum nu crede ca e Monti :) I-a placut la nebunie si ei

    ReplyDelete
  5. Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know
    a few of the images aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different browsers and both show the same results.

    Here is my web-site - dieta daneza originala

    ReplyDelete
  6. E interesant atat modul de preparare, cat si alaturarea ingredientelor. Oricum nota 10 pentru cum arata :)

    ReplyDelete
  7. Spune-mi te rog la ce temperatura ai pus cuptorul? A fost preincalzit? Si ce dimensiune a avut tava ta? In rest,felicitari pentru blog! Carmen

    ReplyDelete
  8. Cuptorul il preincalzesc la orice reteta de tort , prajituri , chiar si la o friptura , niciodata nu bag nimic in el sa coc cat e rece .
    Am copt la 170 C .

    ReplyDelete
  9. Fabulos,un dulce uluitor,vizual rezultatul este cel din imagine.Mie ,mi se pare și mai savuros după ce sta o noapte la frigider.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews