Saturday, November 28, 2015

Salata de boeuf Montignac


Salata de boeuf ,dar fara boeuf (carne de vita) . 
Unii  bucatari sustin ca reteta provine din Rusia ,altii din Franta sau chiar din bucataria romanesca. Mai conteaza de unde e ?  Nu !!!  Pe masa sa fie........
Eu mi-am preparat o salata cu ingredientele pe care le-am avut in casa ,dar se pot scoate din ele sau chiar inlocui cu alte legume conforme. 

Ingrediente 

mazare  (congelata)
naut (din conserva)
morcov (crud, dat prin razatoare)
conopida (congelata)
piept de pui 
castraveti murati 
sare,piper
maioneza home made 

Legumele congelate (mazarea,conopida) si nautul din conserva , le-am dat un clocot , le-am lasat la scurs si racit .
Morcovul crud l-am dat prin razatoare. Multi folosesc si morcov fiert in retetele MOntignac, cu moderatie ce-i drept , eu nu-l folosesc deloc ,chiar daca e cu steluta.


Maioneza am preparat-o din 2 galbenusuri , unul crud si unul fiert . Le-am pus intr-un vas cu o lingurita de mustar, 2-3 linguri de ulei , sare,piper , zeama de lamaie , am bagat mixerul stick si in 10 secunde a fost gata maioneza . Am adaugat apa rece cand s-a intarit prea tare,am incercat s-o prepar cat mai light , fara sa insist cu uleiul sau ouale crude. Ar mai fi intrat un galbenus crud, dar cum am un pititc de 6 luni , alaptat exclusiv, mi-e frica sa consum multe oua crude. Iar o maioneza cu mult ulei , grasa si sticloasa nu e deloc pe placul meu . 


Aceasta salata de boeuf Montignac se prepara mult mai rapid decat salata clasica, unde avem de tocat cartofi si morcovi..
Delicioasa !
Merge de minune cu o felie de paine conforma .









No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews