Thursday, November 19, 2015

Bulete de branza




Aceasta reteta de bulete am ochit-o de cateva luni bune si abia acum le-am venit de hac . Eu m-am inspirat de pe pagina Retete by Pokhas ,pagina pe care-o urmaresc cu mare drag .
Aceste bulete de branza se prepara  rapid, merg de minune la micul dejun sau langa orice fel de mancare lipidica , se pot consuma calde sau reci . Dar cred ca ar arata foarte frumos si pe un platou aperitiv de Craciun sau Paste, asa e ?
Drept dovada ca se prepara usor , fiica-mea a amestecat toate ingredientele pe care i le-am dat la mana , mi-a format bilutele si eu le-am prajit. 


Ingrediente  

350 gr de telemea de vaca (sa nu fie sarata )
150 gr de cascaval ras (mozarella)
2 oua
1 lingura rasa faina integrala
3 linguri cu varf de tarate de ovaz
1 lingurita rasa praf de copt 
piper



Se amesteca toate ingredientele foarte bine , apoi se formeaza bile cu diametrul de 2-3 cm si le prajim in uleiul incins.



Atentie mare ca se prajesc foarte repede , o tura de bulete se prajesc in aproximativ 20 de secunde  si se umfla mult la copt. 

Dupa ce s-au rumenit se scot cu o spumiera pe un servetel de bucatarie absorbant .


Se pot coace si la cuptor, dar nu le-am incercat inca in aceasta varianta . 
Sunt foarte usoare , pufoase si aerate .




No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews