Monday, March 17, 2014

Tabouleh cu quinoa


M-am indragostit de Tabouleh cu quinoa!!!

Cum avem interzis la bulgur , quinoa e cereala perfecta care-l poate inlocui cu succes , salata e chiar mult mai gustoasa si mai sanatoasa .

Astazi , vedeta acestei salate e quinoa , o cereala bogata in vitaminele A, C si E , este o sursa execelenta de fier , de fibre si contine minerale (magnezeiu,calciu ,potasiu ) .
Am preparat salata Tabbouleh ca aici  ,doar din patrunjel ,rosii, ceapa , menta  si dressing ( ulei de masline , zeama de lamaie,sare si piper ) .

Am folosit jumatate de canita ( de cafea ) de quinoa .


Am spalat bobitele foarte bine sub un jet de apa foarte rece ,timp de 1-2 minute,le-am scurs de apa si le-am pus la fiert intr-o craticioara , la o parte de quinoa se foloseste doua parti de apa . 
Am lasat pe foc mic in jur de 10-12 minute pana cand bobitele au absorbit tot lichidul si s-au umflat .
Cat a fiert quinoa, am tocat celalalte ingrediente pentru salata si le-am amestecat intr-un bol. Deasupra am adaugat quinoa fiarta , racita si scursa bine de apa  .
Se amesteca totul foarte bine ,iar dressingul (sarea , piperul, zeama de lamaie si uleiul ) se adauga cu 10 minute inainte de servire .


Salata se consuma rece , langa o fripturica ,alte gustari sau o puteti consuma asa simpla daca tineti post. 

Este excelenta ! 


No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews