Saturday, February 8, 2014

Clatite din faina de naut



Ingrediente :

150 ml lapte Monti (50 ml smantana lichida +100 ml apa)
1 ou 
ulei pentru uns tigaia
sare sau fructoza

Din aceste ingrediente mi-au iesit exact 9 clatite .
Se prepara compozitia ca la reteta clasica de clatite , apoi se unge o tava de teflon cu  cateva picaturi de ulei si se coc clatitele la foc potrivit .


Mi-au placut extraordinar de mult ,gustul fainii de naut nu se simte aproape deloc .
Daca doriti sa le umpleti cu carne ,ciuperci sau alte umpluturi sarate,adaugati sare in compozitie si un pic de piper.
Mie imi plac la nebunie clatitele umplute cu ciuperci in sos de smantana si marar .


Daca doriti sa le umpleti cu gem (conform!!!) ,branza de vaci sau ciocolata (minim 70%) , adaugati o lingurita de fructoza in aluat , putina coaja de lamaie sau esenta de rom .
Si portia fetitei mele in varianta dulce !



2 comments:

  1. Alina esti un geniu ! clatitele astea sunt incredibile !!! Ti am gasit blogul acum cateva zile si sunt obsedata de el ! E prima reteta pe care o incerc , caut pudra de gluten pentru paine . Multumesc pt retete !!!

    ReplyDelete
  2. Pentru varianta dulce, putem inlocui laptele cu lapte de migdale?

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews