Tuesday, February 24, 2015

Nuci umplute Montignac



Coji : 

100 gr de unt moale
200 gr faina de migdale +50 gr tarate de ovaz 
2 oua
5 gr praf de copt
3 linguri sirop de agave 

Crema :

80 gr biscuiti Monti (am folosit din cojile de mai sus)
80 gr de nuca macinata 
120 ml lapte (40 ml smantana pt frisca +80 ml apa)
 esenta de rom dupa plac
50 gr ciocolata 81% topita
5 gr cacao
indulcitor dupa gust (eu am pus gem conform)
fructoza pentru pudrat


Exista cineva care ar refuza o portie de nuci ? Nu cred ! 
Migaloase, adevarat  ,dar extrem de gustoase si aromate!.
Aceasta reteta este montificata si m-am inspirat de pe blogul Jamilei Cuisine , am preparat doar jumatate de reteta.
La ingredientele pentru coji , fiecare poate jongla cu faina dorita , se poate pune tarate 50% +faina integrala 50 % sau numai faina de migdale sau jumi-juma. 
Pentru crema , mi-a fost greu sa coc o mana de biscuiti Montignac si cum nu se gasesc in comert,  am folosit cojile care s-au rupt in timpul coacereii si care nu erau aspectoase .
Cu ajutorul unui robot de bucatarie , am omogenizat ingredientele si am preparat un aluat din care am copt cojile .


Forma de nuci este electrica si am cumparat-o de pe Amazon , dar sigur se gaseste si prin magazine .
Am format bilute mici ,le-am asezat  in forma si  le-am tinut pana s-au copt .


Aici se pot observa cojile reusite (stanga) si cele mai putin reusite (dreapta) , ultimele le-am folosit la crema in locul biscuitilor .


Pentru crema , se macina fin nucile si biscuitii , se adauga ciocolata topita , cacaoa , indulcitorul si  esenta , iar la sfarsit se toarna laptele clocotit .
Va iesi o compozitie usor moale (ca in poza) , se amesteca bine, dar dupa ce va sta la rece maxim jumatate de ora, se va intari si va fi perfecta pentru umplerea nucilor . 


Se umple fiecare coaja si se unesc cate doua .
Se dau la rece .
Se pot lasa simple sau se pot da prin fructoza pudra . 


Sunt dementiale la gust ! 
Pofta buna ! 





No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews