Friday, July 30, 2021

Pizza cu sos pesto



Blat

150 gr crema de branza (ex.Philadelphia)
50 gr faina de migdale
4 oua
40 gr parmezan ras
1 lingurita praf de copt 

Topping 

Sos pesto
Mozarella
Rosii taiate cubulete
Rucola


Pentru blat ,se amesteca toate ingredientele cu ajutorul unui mixer. 



Va rezulta un aluat foarte subtire ,ca aluatul de clatite . M-am speriat cand am vazut cat este de curgator,dar am mers inainte,l-am copt si a iesit un blat perfect. Mie mi s-au prins un pic marginile,cu toate ca am uns tava cu putin ulei,data viitoare voi folosi o hartie de copt ,ceea ce va recomand si voua daca doriti sa preparati acest blat.




Am introdus blatul in cuptorul incins la 180 grade pentru circa 10 min ,pana s-a aurit putin .

Dupa cele 10 min ,am uns blatul cu sosul pesto ,am razuit niste mozarella , cateva rosii taiate cubulete si gata ! 
Sosul pesto l-am primit de la vecina mea care este o italianca indragostita de bucatarie  ,dar se poate cumpara (verificati eticheta ,sa nu contina zahar !!!!) sau prepara acasa din busuioc,parmezan ,muguri de pin ,un pic de usturoi si ulei de masline. 


Am mai copt inca 10 minute .
Foarte simplu de facut ,rapid si gustos.Mi-au iesit 2 pizza mari ,deci cantitatea este pentru 2 persoane.
Se poate adauga orice sos,toppping dupa plac,important e ca ingredientele sa aiba indice glicemic mic.


                              Foarte aromata de la sosul pesto ,cu siguranta nu va v-a dezamagi 😋
                                                                             Pofta buna !





No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews