Tuesday, September 24, 2013

Snitel umplut




O fi snitel sau  cordon bleu ,nu stiu....dar pot sa spun ca a iesit delicios ! Nici eu nu stiam cum sa -l numesc,dar avand in vedere ca nu am adaugat sunca si am inlocuit-o cu masline si ceapa,nu se mai numeste cordon bleu , l-am botezat : snitel umplut ! 
Nu cred ca exista o gopsodina care sa nu fi incercat macat o data in viata snitele umplute sau cordon bleu . Stiu ,e o reteta banala si toata lumea se pricepe s-o prepare , dar atunci cand e vorba de regulile Montignac trebuie sa avem grija de anumite combinatii . 
In acest caz trebuie sa avem mare grija la faina pe care-o folosim , am pudrat snitelele cu faina de naut si au iesit excelent de gustoase si crocante .  
Pasii cred ca-i stie toata lumea ,nu mai explic cum am procedat . 

Ingrediente :

piept de curcan
cascaval
masline tocate
felii subtiri de ceapa
ardel gras
sare/piper 

oua si faina de naut 









Pofta buna ! 

No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews