Friday, December 6, 2013

Crackersi cu rozmarin



Ingrediente 

150 gr migdale macinate 
2-3 linguri telemea (daca e sarata,renuntati la sare)
1/2 lingurita sare
1 lingura rozmarin
1 lingura ulei de masline
1 ou

Intr-un bol se pun ingredientele umede (oul +uleiul) ,iar in alt bol ingredientele uscate .


Am batut oul cu uleiul , am amestecat ingredientele uscate , apoi le omogenizam impreuna , mi-a iesit o coca usor lipicioasa.
Pe o hartie de copt ,am pus aluatul si l-am acoperit cu alta hartie de copt si l-am intins cu un sucitor. 


Am taiat forme cu ajutorul unui cutit , am bagat tava in cuptorul preincalzit , am tinut in jur de 12-15 min /170 C .
Cu cat coca este mai subtire,cu atat vor iesi crackersii mai crocanti .


Foarte ,foarte buni , dar calorici !!! 
Se pot consuma ca gustare sau la mesele proteino-lipidice . 


Se pot prepara si in varianta dulce, se va renunta la telemea,sare si se va adauga un pic de inculcitor , bucatele de ciocolata ,scortisoara etc
Iar la varianta sarata , se poate renunta la rozmarin si se va adauga alte ingrediente dupa plac ,cum ar fi : mac,susan,chimen,cascaval etc 



Pofta buna !!!


2 comments:

  1. Buna Alina, la o gustare cam cati crackersi putem consuma?

    ReplyDelete
  2. Depinde de marime, dar incearca sa te limitezi la 1 sau maxim 2 !!!!!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews