Wednesday, October 2, 2013

Pizza cu blat de dovlecei


Blat

2 dovlecei
2 linguri parmezan
1 lingura cascaval ras sau mozarella
1 ou
busuioc,arome pentru pizza
sare,piper

Topping

mozarella
sunca
masline
ceapa
rosii
etc 

Acest blat de pizza m-a dat pe spate !
Mi-a placut la nebunie !
Nu sunt o iubitoare de dovlecei si intotdeaauna incerc sa-i pregatesc astfel incat sa nu-i "simt " prea tare la gust ,dar acest blat de pizza m-a facut sa-i iubesc si sa mai prepar cat de curand o portie de pizza.
Imi pare rau ca nu i-am cantarit ,dar am pus langa ei o furculita sa vedeti cat de mari erau, in caz ca doreste cineva sa prepare aceasta pizza delicioasa.


I-am curatat de coaja , dat prin razatoare si i-am pus la fiert 6-8 minute . 
Cat au stat la fiert, am batut oul intr-un vas adanc,am adaugat parmezanul ,cascavalul ,condimentele pentru pizza ,piper si sare .


Dupa expirarea timpului , se varsa apa si dupa ce se racoresc , se strang bine in maini pana iese toata apa din ei . 
Se amesteca cu compozitia preparata anterior.
Intr-o tava am asezat o hartie de copt ,am varsat compozitia obtinuta si cu dosul unei linguri am incercat sa obtin un blat rotund . 
Se baga tava in cuptorul preincalzit ,vreo 15 min la 180-200 C pana se rumeneste un pic deasupra, pana capata o culoare aurie .


Am scos blatul ,l-am uns cu sos de pizza si am asezat ingredientele care-mi erau la indemana , niste pastrama  de vita,bucatele de mozarella, ceapa,rosii ,cateva bucatele de branza feta si masline. Se mai pot adauga ciuperci,paprika,ton si multe alte ingrediente dupa plac .
Am bagat iar tavita la cuptor cca 10-15 min  pana s-a topit mozarella . 


Marginile au iesit crocante , interiorul moale si pufos . S-a taiat perfect , nu s-a rupt,nu a crapat blatul (ca la cel de conopida) si se poate tine o felie in mana daca cineva doreste sa renunte la tacamuri . 



Recomand acesta pizza din toata inima !
Pofta buna !



  • Cine nu doreste sa fiarba dovleceii, va tine blatul mai mult la cuptor in prima faza 



7 comments:

  1. Super reteta! Am fost putin pe fuga si nu am avut timp sa coc suficient blatul, asa ca nu a iesit crocant, dar gustul este absolut demential! Data viitoare o fac in tihna si va iesi perfect!

    ReplyDelete
  2. Buna , ma bucur tare mult ca ai incercat reteta de pizza, asa ca e minunata ?
    Daca vrei mai crocanta ,sa intinzi blatul cat mai subtire si asa cum ai zis, tinuta un pic mai mult la cuptor . Bafta in continuare si sper ca data viitoare sa-ti iasa cum doresti ! Te pup !

    ReplyDelete
  3. Foarte buna reteta, merci!

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca a fost pe gustul tau ! Bafta in continuare !

    ReplyDelete
  5. Excelenta pizza! Sunt innebunita dupa ea si se poate manca fara remuscari! Te urmaresc de mult timp si imi plac toate retetele tale ! Asteptam noutati! Te pup! P.S. Am o intrebare: ce fel de faina integrala folosesti pentru alte retete pt. ca si eu lucuiesc in Germania si ma incurca faptul ca anumite pachete de faina au in compozitie tot felul de inggrediente, nu doar simpla faina integrala...! Merci!

    ReplyDelete
  6. Excelenta pizza si se poate savura fara remuscari! Astept si alte retete pentru ca te ,,urmaresc,, cu placere. As avea o intrebare: ce fel de faina integrala folosesti? Te intreb pt. si eu locuiesc in Germania si faina pe care am gasest o este deja amestecata cu alte ingrediente...!Multumesc si te pup!

    ReplyDelete
  7. Buna Simona , ma bucur ca ai incercat si ti-a placut pizza cu blatul din dovlecei ! Faina integrala o cumpar din Lidl , arata asa :

    http://www.google.de/imgres?sa=X&biw=1280&bih=672&tbm=isch&tbnid=aCOpP8LcmE6ajM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Ffddb.info%2Fdb%2Fde%2Flebensmittel%2Flidl_weizen-vollkornmehl_grafschafter%2Findex.html&docid=LaxJdei07RhgdM&imgurl=http%3A%2F%2Ffddb.info%2Fstatic%2Fdb%2F302%2FO2VHZTNL66K3X1SNJ3M9Y2GX_999x999.jpg&w=640&h=478&ei=OZH2UoPmGYbHtAb7kIDICA&zoom=1&iact=rc&dur=413&page=1&start=0&ndsp=18&ved=0CFUQrQMwAA

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews