Monday, December 9, 2013

Cake pops


Mi-a ramas mult blat dupa ce am preparat aceste stelute cu nuca  , din el se pot realiza bomboane sau cake pops , eu am ales ultima varianta si a avut mare succes la noi in casa.
Am sfaramitat blatul cu degetele intr-un bol .


Am avut 150 gr blat si am adaugat 1 lingura gem de capsuni conform .
Pentru ornat : ciocolata minim 70 % , nuci si migdale sfaramitate, seminte etc 

Merge de minune si un gem acrisor, cel de caise ar fi perfect ,dar din pacate nu am in casa si am folosit ce am avut , a iesit super delicios si cu capsuni , a indulcit blatul si ne-a placut mult .
Gemul poate fi inlocuit cu nutella , marscapone sau branza de vaci .
Se poate adauga si esenta de rom daca doriti un gust aparte .

Am format bile , am inmuiat varful betisoarelor in ciocolata si le-am dat la congelator 30 min .


Cat au stat bilutele la congelator, am pregatit ciocolata , am topit-o intr-o cana pentru foundue , primita de la surioara mea cea draga .Se poate topi foarte bine si pe bain marie /cuptorul cu microunde.
In ciocolata topita se poate adauga si smantana lichida sau un pic de ulei  .

Se trece fiecare bila prin ciocolata topita si se decoreaza cu nuci sau migdale maruntite .


Pe un cake pop, am presarat granule de cafea decofeinizata , mi-a placut foarte ,foarte mult !!!


Am infipt betisoarele de plastic intr-un mar si le-am lasat sa se intareasca ciocolata .


Le-am tinut la frigider, la temperatura camerei deveneau prea moi si se desfaceau .
Sunt super,super delicioase.
Merita facute , daca sunteti in criza de timp, renuntati la betisoare si dati-le forma rotunda, gen praline.


Pentru fetita mea Noura , am pregatit cateva.....acadele :)  si au avut succes maxim !!!
Am taiat patratele din folia de aluminium , am pus o bomboana in mijloc  ,apoi am inchis folia astfel incat sa dau forma unei acadele .


Le-am legat cu panglicute colorate si am lipit cateva abtibilduri cu personajul ei preferat din desene animate , Minnie Mouse.


Si Craciunita mea era aici deja la a doua "acadea"  :)) 


Merg de minune la petrecerile pentru copii , sunt ochioase ,sanatoase si sigur cei mici vor fi foarte incantati .
 Daca le preparati , este bine sa le tineti la frigider , la caldura se vor inmuia usor si sa nu aveti surprize neplacute . 




No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews