Friday, November 29, 2013

Dovlecei umpluti cu ciuperci


Stagnez ! 
Sa ies din aceasta stagnare groaznica , consum multe legume si salate .
Aceasta reteta am preparat-o de 2 ori saptamana aceasta , in week-end se va executa din nou .
Imi plac acesti dovlecei umpluti foarte mult ! Merg de minune langa o fripturica sau ii putem servi doar cu salata .

Ingrediente 

2 dovlecei
250 gr ciuperci proaspete
o ceapa mica
1 lingura smantana
1 lingura cascaval ras
marar/patrunjel tocat
sare / piper

Am calit ceapa si am adaugat ciupercile taiate felii foarte subtiri .Se adauga un stop de apa si se lasa pe foc  . 

Am spalat dovleceii foarte bine ,i-am taiat pe lung si cu ajutorul unei lingurite am scos miezul . 
Miezul dovleceilor l-am pastrat intr-un castronel ,deoarece l-am folosit la umplutura.
Peste miez si dovleceii taiati se va presara sare . Am lasat 5 min , am sters dovleceii cu un servetel de bucatarie,iar miezul l-am stors bine , l-am tocat si l-am adaugat la ciuperci, sa se caleasca impreuna .


Peste ciuperci se adauga miezul dovleceilor .
Dupa ce a scazut apa de la ciuperci, am adaugat smantana si cascavalul ras. 
Daca aveti timp , lasati compozitia la racit , adaugati un ou si puteti renunta la cascaval . 
Cascavalul a "legat" umplutura .


Am umplut dovleceii  cu ciupercile calite ,am adaugat un pic de apa in tava , apoi i-am dat la cuptor. Uitasem sa pun verdeata si am presarat un pic deasupra inainte sa-i bag la cuptor ,adaugand si un pic de cascaval ras .
Am dat la 180 C timp de 30-40 min .


Sunt moi , zemosi si foarte gustosi .Combinatia ciuperci+smantana ma face sa plutesc. Imi place prea mult !  
Eu i-am lasat cu tot cu coaja , nu m-a deranjat , chiar mi-au placut mult . 
Merita incercati ! 



Pofta buna ! 

No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews